رویکرد جدید شهرداری اصفهان به ورزش

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: این سازمان، برای توسعه ورزش و نشاط در بین شهروندان رویکرد جدیدی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود انصاری مهر ' دیشب در مراسم گرامیداشت روز پهلوانی در باغ نور اصفهان افزود: شهرداری اصفهان در یکسال گذشته، رویکرد تازه ای در پیش گرفته و توجه به زیرساخت ها، ایجاد نشاط اجتماعی، توسعه فرهنگ شهروندی، ارتقای سلامت اجتماعی، اهمیت به کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع را در برنامه های خود قرار داده است.
وی اضافه کرد: به طبع این رویکرد، سازمان ورزش شهرداری نیز وظیفه یافته تا فعالیت های خود را در این راستا تدوین و اجرایی کند.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به فعالیت 11 ماهه خود در این مسئولیت، گفت: در این مدت سعی کرده ایم با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مرتبط با ورزش از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان، بسیج ورزشکاران، تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) ، ورزش کارگری و دانشگاهها برنامه های خوبی را در شهر اصفهان اجرایی کنیم.
وی اظهارکرد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان برنامه های متخلفی را برای ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سلامت شهروندان در نظر گرفته است و این برنامه ها را در طول سال اجرایی خواهد کرد.
انصاری مهر با اشاره به اهمیت سلامت جسمی و روحی شهروندان همچنین جوانان گفت: در قرن 21 که با چالش های مختلفی روبرو هستیم، وظیفه سازمان ورزش شهرداری برای ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان سنگین می باشد.
وی با گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی گفت: زورخانه محل پرورش پهلوان به جای قهرمان است و امیدوارم روزی برسد که در تمام رشته های ورزشی آئین جوانمردی و پهلوانی وجود داشته باشد.
براساس نامه 621 شورای فرهنگ عمومی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، 17 شوال به عنوان «روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای» در تقویم رسمی کشور قرار گرفته است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.