روی آوردن به زندگی تجملی و توقعات زیاد همسران از یکدیگر از عوامل مهم طلاق در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خطیب نماز جمعه ی قیدار با اشاره به این که کوتاهی آرزوها از نشانه های مومن پرهیزکار است گفـت:تجمل گرایی امری فطری است اما گرایش افراطی آن اقتصلد خانواده را به خطر می اندازد.

نماینده ی ولی فقیه در شهرستان قیدار خاطر نشان کرد:مراد از تجمل گرایی گرایش به زیبایی هایی است که در مصادیق کمال تجلی می یابد.

حجت الاسلام طاهری افزود:سرکوب مردم مسلمان کشمیر در هندوستان قلب تمام مرذدم مسلمان به ویژه ایران را جریحه دار کرده است که ناشی از تلاش دولت هند برای رواج هندوئیسم در این کشور است.

وی در ادامه تصریح کرد:برجام چهره ی واقعی امریکا را به مردم نشان داد و ثابت کرد نه تنها آمریکایی ها به عهدشان وفا نمی کنند بلکه رفتار دشمنی خود بیشتر از پیش ادامه می دهند.

خطیب نماز جمعه ی قیدار اظهار کرد:یکی از بند های برجام اجرای دو طرفه ی برجام بوده است که این نکته از طرف امریکایی ها رعایت نشده و وظیفه ی ایران هم توقف برجام می باشد.

طاهری ادامه داد:حکم امام خمینی برای انتصاب آیت الله طالقانی برای امامت جمعه ی تهرانی حکمی فراموش نشدنی و قابل اعتماد بود که امروزه ثمره ی آن را 900 تریبون نماز جمعه انعکاس می دهند و پنجم مرداد ماه سالروز انتصا ب این حکم است.

وی افزود:جوانان و نوجوانان با حضور در صف های نماز جمعه اتحاد و انسجام راتمرین می کنند وبا حضور در سنگر انقلاب جاودان بودن این انقلاب را تضمین می کنند.

نماینده ی ولی فقیه با اشاره به روز کار آفرینی گفـت:در شرایط فعلی جامعه پرداختن به کار آفرینی امری ضروری است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: توقعات ، بی جا ، عوامل ، اصلی ، طلاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.