اصفهان؛

از اینکه مردم لقب پهلوان را به من می دهند خجالت می کشم

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت : از این‌که مردم به بنده لقب پهلوان را می‌دهند خجالت می‌کشم چراکه پهلوان واقعی شهدا هستند که این استقلال و سرافرازی کشور به برکت خون آنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس جدیدی  در مراسم جشن پهلوانی که به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در باغ نور اصفهان برگزار شد اظهار داشت: اولین درس ورزش پهلوانی، درس بزرگ‌تر و کوچک‌تری است.
قهرمان سابق کشتی آزاد جهان با بیان اینکه اگر بزرگ‌تر را نشناسیم همه‌چیز را باخته‌ایم افزود: مدال‌های آهنی رنگ عوض خواهند کرد، مدال واقعی به دست آوردن دل‌هاست و چنین مدالی است که ارزش دارد.
وی با بیان اینکه مدال‌های گوناگون تختی را تختی نکرد ادامه داد: پوریای ولی، زمانی که زمین خورد پوریای ولی شد، زمانی که برای شاد کردن دل مادر حریفش خود را به زمین زد و در واقع پیروز شد.
جدیدی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم که پهلوانی همین است.
کشتی‌گیر سابق تیم ملی ایران پهلوانی را افتادگی تعریف کرد و اظهار داشت: باید با نفس خود مبارزه کنیم، اگر در برابر مردم غرور بورزیم مردم ما را رها خواهند کرد اما زمانی که تواضع پیشه کنیم مردم ما را گرامی خواهند داشت.
وی با بیان اینکه قهرمان و پهلوان واقعی شهدا هستند تأکید کرد: از این‌که مردم به بنده لقب پهلوان را می‌دهند خجالت می‌کشم چراکه پهلوان واقعی شهدا هستند که این استقلال و سرافرازی کشور به برکت خون آنان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.