سمنان;

برخورد شدید خودروی پراید با تریلر یدک‌کش

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از برخورد خودروی پراید با تریلر یدک‌کش در جاده نظامی سمنان خبرداد و گفت : خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل‌پورگفت : در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر تصادف خودروی پراید با تریلر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مأموران ایستگاه‌های شماره پنج و یک را به‌طور همزمان به همراه دو خودرو و هفت نفر آتش‌نشان به محل حادثه واقع در جاده نظامی سمنان اعزام کرد.
وی اظهار داشت : با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد که خودروی سواری پراید به شدت با تریلر یدک‌کش برخورد کرده و حادثه باعث محبوس شدن سرنشینان خودروی پراید شده است.
اسماعیل‌پور در ادامه گفت: آتش‌نشانان با سرعت عمل به دو گروه عملیاتی تقسیم‌ شده، گروه اول با بستن شیر گاز و قطع سرباطری خودرو محل حادثه را ایمن کرده و از احتمال آتش‌سوزی خودروها جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: گروه دوم نیز به یاری مصدومان حادثه که یک مرد و دو زن میانسال بودند، شتافته و عملیات رهاسازی آن‌ها را انجام داده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
وی یادآور شد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت ولی خسارت مالی فراوانی بر جای گذاشت.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.