درویشی:تمام سعی ام بر این است برای تیم سیاه جامگان مفید باشم

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:تمام تلاشم را می کنم برای تیم سیاه جامگان مفید و بازی های خوبی را در لیگ شانزدهم به نمایش بگذارم.

رضا درویشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی هفته اول این تیم با ذوب آهن در لیگ شانزدهم اظهار کرد: بازی سختی را در شروع لیگ شانزدهم مقابل ذوب آهن اصفهان در پیش داریم اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی در این دیدار به پیروزی دست پیدا کنیم و 3 امتیاز بازی را نصیب تیم خودمان کنیم.

وی درباره هدف تیم فوتبال مشهد در لیگ شانزدهم گفت: با توجه به اینکه بازیکنان جوان و با تجربه زیادی در تیم سیاه جامگان حضور دارند هدف ما در فصل آتی لیگ برتر فوتبال این است که بتوانیم رتبه های بالای جدول را کسب و جواز حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوریم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که تا کنون چند درصد از مبلغ خود را دریافت کرده است پاسخ داد: بعد از مشخص شدن حامل مالی تیم تاکنون 12 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده ام و مسئولان تیم قول داده اند تا چند روز آینده پول بیشتری را به حساب بازیکنان واریز کنند.

درویشی در پایان درباره هدفش در این فصل اظهار کرد: تمام سعی ام بر این است که برای تیمم در فصل آتی لیگ برتر مفید و بازی های خوبی را به نمایش بگذارم و هم برای نخستین بار پیراهن مقدس تیم ملی کشورمان را بر تن و با کمک بازیکنان تیم عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کنم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار