امتیاز منصوری به دانشگاه آزاد واگذار شد/ وداع تلخ منصوری با لیگ برتر فوتسال

کریم منصوری مالک تیم منصوری سرانجام و پس از چند سال تمایل، امتیازش را واگذار کرد.

امتیاز منصوری به دانشگاه آزاد واگذار شد/ وداع تلخ منصوری با لیگ برتر فوتسالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهدید کریم منصوری به فروش امتیاز تیم ریشه دار منصوری امسال جدی شد تا پس از سالها مصاحبه های تند منصوری نسبت به بی توجهی و بدقولی مسئولان شورای شهر قرچک، وی تصمیم تلخ جدایی از لیگ برتر را بگیرد.
مذاکرات منصوری با مسئولان دو تیم پس از پایان لیگ دسته یک جدی شد و این دانشگاه آزاد بود که توانست رضایت مالک باشگاه ریشه دار فوتسال را برای فروش جلب کند تا دانشگاه آزاد بالاخره در جمه برترین های فوتسال کشور قرار گیرد.

**قصد تیم داری ندارم/ بحث تیم داری در لیگ یک برای فرار از مشکلات خروج از استان بود

کریم منصوری گفت: پس از مذاکرات با مسئولان تیم فوتسال دانشگاه آزاد به توافق رسیدیم تا پس از سالها نام دیگری به جای منصوری در لیگ حضور داشته باشد، تیم خریدار پیگیر مراحل رسمی واگذاری امتیاز هستند و فردا به صورت رسمی امتیاز منصوری به دانشگاه آزاد می رسد.
به هیچ عنوان قصد تیم داری ندارم زیرا اگر کوچکترین تمایلی به این امر در من بود به طور حتم تیمی را که سالها برایش زحمت کشیدم را حفظ می کردم امتیاز لیگ یکی دانشگاه آزاد را هم می فروشم، اگر زمانی صحبت از تیم داری در لیگ دسته یک داشتم تنها به دلیل فرار از مشکلات خروج از استان امتیاز بود که خدارو شکر با تهرانی بودن طرف قرارداد این مشکل حل شد.



اتنهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار