یاسوج؛

نمایشگاه های صنایع دستی گامی در راستای تحقق اقتصادمقاومتی

رئیس اداره میراث فرهنگی بویراحمد گفت: برپایی نمایشگاه های صنایع دستی گام مهم و ارزنده ای در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد حسین زاده گفت: به همین منظور نخستین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان بویراحمد با رویکرد اقتصاد مقاومتی در یاسوج گشایش یافت.

وی بیان کرد: در آیین گشایش این نمایشگاه نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد حضور داشتند.

حسین زاده اظهار کرد: 150 نفر از تولید کنندگان صنایع دستی و سوغات محلی 12 استان کشور و شهرستان بویراحمد در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با 150 غرفه به مدت یک هفته و تا هفتم مزدادماه 95 از ساعت 17 عصر تا 23 شب آماده بازدید علاقه مندان است.

حسین زاده ابراز داشت: این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاه های کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرستان بویراحمد برپا شده است.

وی مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه را تلاش در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی در بخش صنایع دستی و سوغات محلی اعلام کرد.

حسین زاده بدون اشاره به تعداد، افزود: در این نمایشگاه آثاری در زمینه صنایع دستی و سوغات محلی شامل گلیم، گبه، جاجیم، ظروف سفالی و مسی، تابلوی معرق و غذاهای محلی به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.