تبریز؛

جایزه استاندار به معرفین معتادان متجاهر در آذربایجان شرقی

استاندارآذربایجان شرقی گفت: هر کسی که یک نفر معتاد متجاهر در این استان پیدا و معرفی کند ضمن تشکر از او جایزه نیز خواهم داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود : پس از سه سال تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، آذربایجان شرقی عاری از این معتادان شده  و مانیز از این بابت  خرسندیم.
وی افزود : در حال حاضر با راه اندازی مراکز نگهداری معتادان ، شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی از وجود معتادان متجاهر پاک شده و مصمم هستیم فعالیت های پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر را گسترده تر و ریشه ای تر در استان ادامه دهیم.
وی با تاکید بر مباحث آموزشی و آگاه سازی رسانه ای آحاد مردم مشارکت و کمک بیش از پیش خبرگزاری ها، صدا و سیما و مطبوعات استان را در این زمینه  خواستار شد.
وی ، موفقیت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی را ناشی از همدلی، همگرایی و هماهنگی بین اعضا و دستگاه های مختلف انتظامی، قضائی، دادستانی ، بهزیستی و سایر نهادها دانست.
استاندار آذربایجان شرقی ، تامین هزینه های مرکز نگهداری ماده 16 توسط شهرداری تبریز، ایجاد و تجهیز خوابگاه های بانوان معتاد، جذب کمک های بخش خصوصی و خیرین، رسیدگی بیشتر به معتادان بیمار پرخطر و ایجاد پارک های متعدد بانوان در تبریز و شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی نیزبا اشاره به دستگیری 48 نفر تهیه و توزیع کننده  بزرگ مواد مخدر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 457 کیلوگرم انواع مواد مخدر،در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته افزایش 13 درصدی نشان می دهد
سرهنگ قاسم دهقان افزود: ، همچنین دراین مدت پنج هزار و 979 معتاد متجاهر در آذربایجان شرقی شناسائی و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند که این آمارنیز نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش پنج درصدی دارد.
دهقان ، از انهدام 9 باند فعال تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در آذربایجان شرقی از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و افزود: در این رابطه نیز تعداد یکهزار و 703 نفر دستگیر و به مراجه قضائی معرفی شده اند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار