یزد؛

بازدید کمیته اجرایی کنفرانس ملی معدنکاری از آهن‌شهر بافق

اعضای کمیته اجرایی دومین کنفرانس ملی معدنکاری از مجموعه آهن‌شهر بافق بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ به منظور بررسی امکانات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این کنفرانس، اعضای کمیته اجرایی از شرکت سنگ آهن مرکزی و سایر ارگان‌های حامی کنفرانس، در این شهرستان بازدید کردند. 

اعضای کمیته اجرایی با بازدید از نقاط مختلف آهن‌شهر به بررسی امکانات موجود برای هماهنگی و برگزاری هرچه بهتر کنفرانس پرداختند. 

 همچنین به منظور تعامل بیشتر با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و تسهیل در پیگیری امور اجرایی با این شرکت، نشستی با حضور معاون مرکز اطلاع‌رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در بافق و اعضای کمیته اجرایی برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدرضا صمدزاده یزدی، دبیر اجرایی کنفرانس با بیان اهداف کنفرانس و لزوم گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه، به بررسی ابعاد و نتایج آن پرداخت و گزارشی از روند امور اجرایی کنفرانس از ابتدا تاکنون را ارائه کرد. 

در این نیز نشست تصمیماتی در مورد همکاری متقابل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با دانشگاه یزد و دبیرخانه کنفرانس و نیز حمایت مادی و معنوی این شرکت از کنفرانس و مشارکت در امور اجرایی اتخاذ شد.

در ادامه اعضای کمیته اجرایی با بیان مطالبات، نیازمندی‌ها و موانع و مشکلات پیش روی کمیته اجرایی در پیشبرد امور، بحث و تبادل نظرکردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار