ارومیه؛

خریداری 16 هزار تن گندم کشاورزان پلدشتی تا پایان تیرماه سالجاری

دومین جلسه آرد و نان پلدشت به ریاست عبدالله نژاد فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اکبر عبدالله نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه شهرستان پلدشت از لحاظ تامین مواد غذایی خصوصا در تولید گندم در سطح استان یک قطب است گفت: این شهرستان با داشتن اراضی مستعد پتانسیل بالایی جهت تولید مواد غذایی در سطح ملی را دارد که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

فرماندار پلدشت به پروژه احداث سد کرم آباد که در سال 96 به اتمام خواهد رسید و 19 هزار هکتار از اراضی این شهرستان را تحت پوشش آبیاری قرار خواهد داد اشاره کرد و اظهار داشت: برای این طرح عظیم یک هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است و با اتمام آن شاهد انقلابی بزرگ در بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان خواهیم بود.

عبدالله نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه سهمیه آرد اختصاصی شهرستان باید در موقع مقرر تامین گردد گفت: واحدهای نانوایی باید بصورت جدی در بحث تخلفات و بهداشت کنترل شوند زیرا که مستقیما با قوت غالب مردم در ارتباط هستند و باید در این اماکن بهداشت فردی افراد فعال و محیط کار کاملا رعایت گردد.

فرماندار پلدشت در پایان به موضوع خرید گندم اشاره کرد و اذعان داشت: در بحث خرید گندم در این شهرستان مشکلی وجود ندارد و تا پایان تیرماه سالجاری 16 هزارو 50 تن گندم کشاورزان پلدشتی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان خریداری شده است.

یوسف هاشمی سرپرست اداره صنعت٫ معدن و تجارت شهرستان نیز در این جلسه طی ارائه آماری اظهار داشت: در جریان سه ماهه اول سالجاری 98 مورد بازرسی از سطح واحدهای نانوایی شهرستان انجام گرفته و در این راستا 6 پرونده تخلف شامل کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به ارزش 661 هزار تومان تشکیل شده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: فرماندار ، پلدشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.