چابهار؛

اختصاص 8 دستگاه مکنده غلات به بندرچابهار

به منظور تجهیز و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار هشت دستگاه مکنده غلات به ارزش 17 میلیون یورو به این بندر اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛احمدزاده مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر ودریانوردی کشور افزود: خرید و اختصاص این مکنده ها پس از برگزاری مناقصه بین المللی با حضور شرکت های «نایرو آلمان، ویگان بلژیک و بوهلر آلمان» و ارائه پشنهادات از سوی این سه شرکت به کمیته فنی و بازرگانی، بررسی های کارشناسی انجام و در نهایت شرکت نایرو از کشور آلمان با بالاترین امتیاز فنی برنده مناقصه شد. 

وی تصریح کرد: این هشت دستگاه مکنده هر کدام قدرت تخلیه 600 تن در ساعت را دارند و برای کشتی هایی با سایز 80 تا 150هزار تنی طراحی شده است. 
وی گفت: خوشبختانه مشکلی در تامین اعتبار و گشایش ال سی (LC ) وجود ندارد و گشایش ال سی در یکی از بانکهای آلمان انجام خواهد شد. 

مدیر کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر ودریانوردی بیان کرد: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی نگاه ویژه ای به بندر چابهار دارد به همین منظور برای راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی و خرید سه دستگاه ایکس ری به ارزش 300 هزار یورو برنامه ریزی و اقدامات لازم قطعی شده و در اواسط هفته جاری برای انتقال به بندر چابهار بارگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اختصاص ، مکنده ، غلات ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار