خروجی نشست غیر رسمی هیئت مدیره باشگاه استقلال

نشست غیر رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال دقایقی پیش با حضور سجادی برگزار شد.

خروجی نشست غیر رسمی هیات مدیره باشگاه استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نه در قالب جلسه هیئت رئیسه بلکه تحت عنوان گردهمایی اعضاء امروز با حضور سجادی در باشگاه استقلال برگزار شد.

در نشست امروز که با حضور تمامی اعضا به جز شهاب جهانیان برگزار شد در خصوص برنامه های سال گذشته و سال پیش رو صحبت و بررسی های لازم صورت گرفت و برنامه ریزی خاص برای تقویم سال جاری در دستور کار قرار گرفت و همچنین در مورد همبستگی هر چه بیشتر میان دو باشگاه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است جلسه اصلی هیئت مدیره استقلال قرار است روز سه‌شنبه و بعد از بازی با نفت تهران تشکیل شود که به طور حتم پس از برگزاری این جلسه در خصوص انتخاب مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره و دیگر سمت ها تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

منصور پورحیدری، شهاب جهانیان، حسن زمانی و مسعود معینی در حال حاضر ۴ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هستند که گفته می‌شود کامل تقوی‌نژاد تنها در حد اسم به عنوان عضو پنجم در جمع این اعضاء حضور دارند و افشارزاده نیز خارج از اعضای هیئت مدیره به عنوان سرپرست مشغول فعالیت است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار