قاسمی نژاد:شگفتی ساز لیگ می شویم/صادقیان هیچ حاشیه ای نداشته است

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:آمادگی خوبی داریم و برای حضور در لیگ شانزدهم آماده هستیم.

امین قاسمی نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضیعت ماشین سازی تبریز برای حضور در لیگ شانزدهم بیان کرد:خدارا شکر وضعیت خوبی داریم و برای شروع لیگ آماده هستیم. کادرفنی و بازیکنان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم در لیگ شانزدهم نتایج خوبی را کسب کنیم. هدف مان خوشحال کردن مردم تبریز است و امیداورم به این امر دست پیدا کنیم.
 
وی درباره تمدید قراردادش با ماشین سازی اظهار داشت: پس از صعود به لیگ برتر، پیشنهادات زیادی از لیگ برتر و لیگ دسته یک داشتم اما تصمیم گرفتم به دلیل رفتار خوب مردم تبریز و شناخت کافی از تیم ماشین سازی قراردادم را تمدید کنم و یکسال دیگر شاگرد رسول خطیبی باشم.
 
قاسمی نژاد درباره انتخابش به عنوان برترین بازیکن لیگ آزادگان گفت:شکر می کنم توانستم این جایزه را کسب کنم.این جایزه متعلق به مردم خوب تبریز و باشگاه ماشین سازی است و بی نهایت از کسب این جایزه خوشحال هستم. رقابت سختی با پیمان رنجبر و امین زلیکانی داشتم اما خداراشکر موفق به کسب این جایزه شدم.
 
برترین هافبک فصل گذشته لیگ آزادگان گفت:تشکر ویژه ای از هواداران ماشین سازی دارم. در یکسال حضورم در جمع تبریزی ها، مردم این شهر بسیار به من لطف کردند و همیشه خودم را مدیون هواداران خونگرم تبریز می دانم.
 
هافبک ماشین سازی در پایان درباره حواشی پیش آمده برای پیام صادقیان بیان کرد: پیام بازیکن خوبی است و از لحاظ تاکتیکی بسیار قابل احترام است که به طور حتم حاشیه ای نداشته است و صد در صد آماده بازی است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار