سمنان؛

ثبت‌نام 952 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان توانسته تاکنون نسبت به ثبت‌نام 952 نفر از علاقه‌مندان به رشته حفظ برای شرکت در کلاس‌های طرح تربیت حافظان اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت گفت: در راستای عمل بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و تعهد سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص تربیت یک ‌میلیون حافظ قرآن در کشور، این برنامه در دستور کار ادارات اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.
 حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد تصریح کرد : با توجه به سابقه فرهنگی مردم شهرستان سمنان، اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان طی چهار سال گذشته افراد بیشتری را نسبت به سهمیه ابلاغی آموزش داده است.
 وی افزود : امسال نیز اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان موفق شد به‌ عنوان نخستین اداره اجرایی استان نسبت به تکمیل سهمیه ابلاغی خود اقدام کند.
سلیمانی‌فرد خاطرنشان کرد : اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان توانسته تاکنون نسبت به ثبت‌نام 952 نفر از علاقه‌مندان به رشته حفظ برای شرکت در کلاس‌های طرح تربیت حافظان اقدام کند.
سلیمانی‌‌فرد افزود: یکی از زمینه‌های فعالیت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، توسعه فعالیت‌های قرآنی است و در این راستا در حوزه آموزش حفظ، آموزش روخوانی و روانخوانی و کارگاه‌های قرائت برنامه‌های متعددی در طول سال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های قرآنی اجرا شده توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ایام مختلف سال است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تشکیل جلسات جزء‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه شاخص را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان و ایام و مناسبت‌های مختلف سال عنوان کرد.
حفظ قرآن زمینه‌ساز تدبر در قرآن بوده و موجب می‌شود انسان با سرمشق قرار دادن آموزه‌های کتاب الهی زندگی سرشار از معنویت داشته باشد.
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار