شیراز؛

کشف 140 كيلوگرم موادمخدر در فارس

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس از كشف 140 كيلو و 550 گرم موادمخدر در سه عمليات جداگانه، طي 24 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،سرهنگ محمدجعفر تولایی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس، اعضای یك باند قاچاق موادمخدر را كه در امر خرید و فروش موادمخدر در اوزان سنگین فعالیت داشتند شناسایی كردند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی یك نفر از اعضای این باند به نام م – ر دستگیر و ۹۰ کیلوگرم تریاک از وی كشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: در داراب نیز ماموران انتظامی آن شهرستان هنگام ایجاد ایست وبازرسی مقطعی در اطراف آن شهرستان از یک دستگاه سواری پیکان 48 كیلو و 350 گرم تریاک کشف و راننده خودرو را نیز دستگیر كردند.

سرهنگ تولایی در ادامه از کشف 2 کیلو و 200 گرم هروئین در شیراز خبر داد و گفت: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعات خانمی به نام ك – د را كه با کمک ایادی خود اقدام به قاچاق و حمل موادمخدر از نوع هروئین از شهرستان زاهدان به شیراز می كرد شناسایی كنند.

وی بیان كرد: با رصد اطلاعاتی، ماموران ضمن استقرار در ورودی شهر شیراز از سمت شهرستان جهرم، یك خانم را كه از طرف این قاچاقچی اجیر شده بود شناسایی، دستگیر و ۲ کیلوگرم هروئین از وی كشف كردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: در بازرسی از منزل این قاچاقچی یک عدد ترازوی توزین موادمخدر، ۲۰۰ گرم هروئین، كشف و در این رابطه یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ توقیف و کلیه اعضای شبکه كه سه نفر زن ۵ نفر مرد بودند، دستگیر شدند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.