ساری،

پهن شدن فرش قرمز برای سرمایه گذاران

فرش قرمز برای فعالیت موثر سرمایه گذاران در محمودآباد پهن است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرماندار شهرستان محمودآباد در دیدار با هیئت سرمایه گذار کویتی گفت: شهرستان محمودآباد از ظرفیت ها وموهبت های خدادادی بسیاری همچون دریا ، جنگل و زمین های حاصل خیز برخوردار است که می تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

یحیی یوسف پور با بیان اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کردند ،افزود : شرایط سرمایه گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته و با توجه به امنیت مطلوب، کشورهای مختلف تمایل به سرمایه گذاری در ایران دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: دولت مسیر سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در بخش های مختلف را هموار کرده و مدیریت استان وشهرستان نیز برای آسان سازی شرایط سرمایه گذاری، آمادگی دارد.

یوسف پور با بیان اینکه اجرای برجام، نقش بسیار مهمی در توسعه روابط با کشورهای خارجی داشته است، گفت: شهرستان محمودآباد در حوزه گردشگری ، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه گذاری آمادگی کامل دارد.

یوسف الجزاف نماینده سرمایه گذاران کویتی نیز ضمن ابراز علاقه برای سرمایه گذاری در ایران ،گفت: مازندران شرایط مناسب برای سرمایه گذاری را دارد و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مسوولان ایرانی بتوانند روابط و سرمایه گذاری خود را گسترش دهند.

دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف، یکی از برنامه های مدیریت استان مازندران وشهرستان محمودآباد است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار