زنجان؛

اداره کل ورزش و جوانان پیگیر حضور مهدی سهرابی در المپیک ریو

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان پیگیر حضور مهدی سهرابی قهرمان دوچرخه‌ سواری در المپیک ریو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ طی جلسه ای که باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و هیئت دوچرخه ‌سواری استان صورت گرفته بود پیگیری و بررسی وضعیت مهدی سهرابی قهرمان دوچرخه‌ سواری استان برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو در فدراسیون دوچرخه ‌سواری مورد بحث قرار گرفت .

حسینی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان زنجان پیگیر حضور سهرابی در المپیک ۲۰۱۶ ریو است، افزود: تمامی تلاش فدراسیون بر اجرای عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق مهدی سهرابی است.

گفتنی است این جلسه با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه ‌سواری و دبیر فدراسیون دوچرخه ‌سواری، مربی و سرمربی تیم ملی دوچرخه ‌سواری و در محل فدراسیون دوچرخه ‌سواری برگزار شد.

همچنین استانداری زنجان نیز پیگیر حضور قهرمان دوچرخه سوار زنجانی به المپیک ریو است .

انصاری استاندار زنجان در این باره می گوید :اگر در اعزام ورزشکاران به رویداد مهمی چون المپیک، ملاک اصلی کسب مدال باشد، معتقدیم مهدی سهرابی این شایستگی را دارد که در این رقابت‌ها حضور پیدا کند، از این رو رایزنی‌ها در خصوص اعزام این ورزشکار باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.