مهدوی: بعد از المپیک فرصت را به جوانان می‌دهم

پاسور تیم ملی والیبال ایران از خداحافظی‌اش پس از مسابقات المپیک ریو از میادین والیبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهدوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از به المپیک ریو در جمع خبرنگاران، گفت: فدراسیون برای آماده سازی تیم ملی سنگ تمام گذاشته است و به شرایط خوبی رسیدیم. اگر در رقابت های انتخابی المپیک آمادگی صد در صدی نداشتیم نمی‌توانستیم به موفقیت برسیم. در لیگ جهانی هم با وجود خستگی زیاد خوب کار کردیم. پس از لیگ جهانی نیز تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر به آمادگی خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه 12 روز پیش از آغاز بازی های المپیک راهی ریو می‌شویم، فرصت خوبی در اختیار کادر فنی است تا بازیکنان را به اوج امادگی برساند. پس از لیگ جهانی، کادر فنی به دنبال ریکاوری و درمان مصدومیت بازیکنان بود. خوشبختانه هم ریکاوری خوبی داشتیم و هم مصدومیت ها برطرف شده است.

مهدوی ادامه داد: با توجه به اینکه نخستین تجربه حضور خود در المپیک را تجربه می کنیم، فشار روانی کمتری روی تیم ما نسبت به تیم های دیگر وجود دارد. اگر در مرحله دوم قرعه خوبی داشته باشیم و روزی باشد که بازی خوبی ارائه کنیم، می توانیم در جمع چهار تیم برتر المپیک قرار بگیریم. 

وی در پایان گفت: بعد از سال‌ها حضور در تیم های ملی، زمان آن رسیده است که از تیم ملی خداحافظی کنم و پس از المپیک فرصت را به جوان ها می دهم. در مدت حضورم در تیم ملی، تا جایی که توانسته ام به تیم ملی کمک کرده ام و حالا نوبت بازیکنان جوان تر است که این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
ای بابا.. حرف رفتن نزنید...شما که پیر نشدی...
آخرین اخبار