چند خبر کوتاه از نقل و انتقالات اروپا

از فروش شواینی تا حضور ماسکرانو در یووه

در این مطلب به چند خبر کوتاه درباره نقل و انتقالات بازیکنان مطرح اروپایی ،نگاهی می اندازیم.

از فروش شواینی تا حضور ماسکرانو در یووهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مورینیو به دنبال این است که ترکیب یونایتد را دگرگون کند و برای این کار قصد دارد  باستین شواین اشتایگر، هافبک آلمانی تیمش را تنها پس از یک سال حضور در این تیم، هر چه سریع تر به فروش برساند. 

باشگاه یوونتوس، خاویر ماسکرانو را جانشین مناسبی برای پل پوگبا می‌داند و  تصمیم دارد با پول حاصل از فروش پوگبا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

منچسترسیتی در تلاش است که جان استونز و پیر امریک اوبامیانگ را به خدمت بگیرد. 
 
بارسا قصد دارد از بین ماریو گومز و رابین فان پرسی، یک نفر را برای خط حمله خود به خدمت بگیرد  زیرا لوئیس انریکه خرید  آنها را کم هزینه می داند.
 
آرسنال قصد دارد با 75 میلیون پوند، ریاض محرز  ستارلسترسیتی و لاکازت  بازیکن لیون را به خدمت بگیرد. 

چلسی از خرید کولیبالی مدافع ناپولی نا امید شده و تصمیم دارد به جای او استفان ده فری را  از لاتزیو با 15 میلیون پوند جذب کند.

علاوه بر این چلسی روملو لوکاکو را نیز به خدمت خواهد گرفت، البته اگر بتواند بر سر 75 میلیون پوند با اورتون به توافق برسد.

با توافق رم و آرسنال قرارداد قرضی ووچک شزنی دروازه بان آرسنال در رم تمدید شد و بخشی از دستمزد او را توپچی ها پرداخت خواهند کرد.

به دنبال  توافق 25.1 میلیون پوندی اورتون با زنیت سن پترزبورگ ،  اکسل ویتسل هافبک بلژیکی این تیم راهی لیگ جزیره خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار