از كارت بازی زكی پور و جانواريو تا رونمايی از پيراهن آبی پوشان

تيم فوتبال استقلال در حالی به مصاف تيم نفت می رود كه از پيراهن جديد بازيكنان اين تيم رونمايی شده است.

از كارت بازی زكی پور و جانواريو تا رونمايی از  پيراهن آبی پوشانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از صدور كارت بازی كنعاني زادگان ،كارت بازی زکی پور مدافعی که از سوی باشگاه نفت تهران با شکایت روبرو شده بود نيز صادر شد تا بر اين اساس مشكلی برای همراهی آبی پوشان نداشته باشد.

Itc جانواريو صادر نشد 

مدافع برزيلی آبی ها نيز هنوز موفق به دريافت كارت بازی خود نشده و هنوز ITC رابسون مدافع برزیلی این تیم از برزیل نرسیده است.

هر چند  استقلالی ها امیدوارند وی بتواند در بازی فردا به میدان برود و مطابق اعلام مسولان باشگاه،قرار است ITC رابسون حداکثر تا دو ساعت مانده به بازی از طریق فدراسیون فوتبال برزیل به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شود.

رونمايی از پيراهن آبی پوشان 

با توجه به اولين ديدار استقلالی ها مقابل تيم نفت در ليگ شانزدهم قرار است آبی پوشان در این دیدار از پیراهن جدید خود که شرکت لی نینگ آن‌ها طراحی کرده استفاده كنند .تصوير اين پيراهن بدون تبليغ و تنها شماره های پيراهن بر روی آن منتشر شده است. 

استقلالی‌ها قرار است تا هفته پنجم این پیراهن را بر تن کنند و پس از آن حامی مالی در صدد است تا تصوير جديدی را بر روی پيراهن آبی پوشان قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کنعانی ، زکی پور ، رابسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار