یاسوج؛

تهیه طرح کلی برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه (س)

حمید عسکری سوادجانی گفت:طرح کلی و آثار متعدد برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه (س) از سوی مسئولان اجرایی این استان تهیه و به اوقاف کشور ارائه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل امور اجتماعی و موسسه های خیریه معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در نشست هماهنگی برگزاری کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (س) و زنان مقدس جهان اسلام افزود: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد شامل دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیون، بازاریان، زنان و مدیران اجرایی استان برای برگزاری این کنگره بین المللی مشارکت داده شوند.

وی بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حد توان آماده همکاری های لازم با مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این کنگره است و از هیچ تلاشی نیز دریغ نخواهد شد.

عسکری اظهار کرد: برگزاری این کنگره نقش بسزایی در معرفی هر چه بیشتر بی بی حکیمه (س) و ابعاد شخصیتی آن حضرت در سطح ملی و جهانی دارد.

وی با اشاره به قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (س) و زنان مقدس جهان اسلام، عنوان کرد: همگان اعم از مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری باشکوه این کنگره بسیج شوند و تمامی ظرفیت های استان نیز به کار گرفته شود.

عسکری ابراز داشت: برگزاری در خور شان این کنگره دارای نتایج و پیامدهای متعدد در زمینه های مذهبی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و گردشگری خواهد بود.

در این نشست مقرر شد زمان برگزاری کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (س) و زنان مقدس جهان اسلام اوایل مردادماه سال آینده همزمان با دهه کرامت باشد و مهلت دریافت مقاله های این کنگره نیز از اوایل شهریور تا اواخر اسفندماه 95 است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار