سیستان وبلوچستان

پرداخت 8 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از پرداخت 8 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار طرح مشاغل خانگی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مهرداد جهاندیده بابیان اینکه تسهیلات طرح مشاغل خانگی به 2 هزار و 699 پرداخت ‌شده است، افزود: در سال گذشته 14 میلیارد تومان اعتبار از تسهیلات مشاغل خانگی به این امر اختصاص پیدا کرد.

وی از احداث صنایع پتروشیمی در جنوب این استان خبرداد و افزود: راه اندازی صنایع مادر و متناسب با ظرفیت های بومی هر منطقه در این استان به اشتغال پایدار و رشد اقتصادی منجر می شود.

وی گفت : این استان فرصت های زیادی برای اشتغالزایی دارد که با برنامه ریزی هدفمند و با جلب و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان این ظرفیت ها را شکوفا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: «تسهیل شرایط سرمایه گذاری» و «حمایت های لازم از سرمایه گذاران » دو اقدام اساسی مسئولان استان برای رشد اقتصادی و اشتغال در سیستان و بلوچستان است.

جهاندیده تصریح کرد: ایجاد شغل برای خیل عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی از دغدغه های اساسی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان است
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار