همدان؛

برگزاری همایش بزرگداشت حماسه مرصاد در همدان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان از همایش بزرگداشت حماسه مرصاد امروز هم زمان با فرارسیدن سالروز این حماسه غرورآفرین در باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگداشت حماسه مرصاد در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سردار مهدی ظفری با بیان اینکه امروز سالروز حماسه مرصاد مراسمی با همین عنوان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می شود، اظهار داشت: توجه به زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: یکی از بهترین راه‌ها در جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدا و به ویژه ترویج فرهنگ ایثار، ایستادگی و مقاومت در میان قشر جوان برگزاری مراسم ها و یادواره های شهدا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات بزرگ و غرور آفرین مرصاد خاطر نشان کرد: نقش رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد بدون شک نقشی به سزا بود و به همین دلیل باید مراسمی ویژه برای این حماسه بزرگ برگزار گردد.

وی تصریح کرد: امروز مراسم بزرگداشتی با عنوان همایش حماسه مرصاد همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و همراه با اجرای آبنمای موزیکال و خاطره‌گویی در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان (باغ موزه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.