اصفهان؛

رقابت 170 دختر والیبالسیت کشور در کاشان

مسوول برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان دختر منطقه دو کشور در کاشان گفت: 170 دختر والیبالسیت کشور از تیم های مختلف در این دوره از مسابقات رقابت دارند.

فاطمه حسیبی، در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: دومین روز مسابقات با برتری تیم های کرمان،فارس،یزد،البرز و اصفهان برگز ارشد.

وی،با اشاره به بازی مقتدر کرمان در سه ست پیاپی و گذشت از سد بوشهر در نخستین دیدار روز دوم گفت: تیم مرکزی نیز در دیدار دوم برابر نماینده فارس تن به شکست 3بریک داد.

به‌گفته‌وی، مصاف دوتیم هرمزگان و یزد با پیروزی نماینده یزد در یک رالی پنج گیمه جذابترین بازی روز دوم بود.

مسوول برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان دختر منطقه دو کشور در کاشان، دیدار قاطعانه نماینده البرز با چهارمحال بختیاری و نتیجه 3برصفر در دیدار دیگر را یادآو رشد و گفت: نماینده استان اصفهان در دیدار پایانی روز دوم به برتری 3برصفر برابر نماینده قم دست یافت.

حسیبی، مصدومیت جدی کاپیتان اصفهانی‌ها در این دیدار خاطرنشان‌کرد و گفت: در صورت عدم امکان استفاده از کاپیتان این تیم دستخوش تغییرات محسوسی خواهد شد.

وی،تصریح‌کرد: تیم های البرز و لرستان،چهارمحال بختیاری و اصفهان از گروه الف و تیم های مرکزی و یزد،کرمان و هرمزگان در روز سوم مسابقات و فارس و بوشهر از گروه((ب)) نیز در دیدار پایانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به‌گفته‌وی، مسابقات والیبال نوجوانان منطقه دو کشور با حضور 11 تیم در دو گروه از روز شنبه در کاشان آغاز شد که در پایان مرحله گروهی دو تیم از هرگروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت تا در نهایت سه تیم برتر به لیگ دسته اول والیبال نوجوانان دختر کشور راه یابند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.