سمنان؛

فراهم شدن زمینه اشتغال 467 نفر در سمنان

میزان تسهیلاتی که برای بخش صنعت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مصوب شد، 18 میلیارد و 200 میلیون تومان و برای بخش کشاورزی، 57 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ استاندار سمنان گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، زمینه اشتغال 467 نفر را فراهم کرد.
محمدرضا خباز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن اجتماعات ولایت فرمانداری شهرستان مهدی‌شهرگفت : میزان تسهیلاتی که برای بخش صنعت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مصوب شد، 18 میلیارد و 200 میلیون تومان و برای بخش کشاورزی، 57 میلیارد و 900 میلیون تومان است.
استاندار سمنان با اشاره به آثار جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان افزود: کاری که امروز انجام‌شده، می‌تواند ظرفیتی معادل 467 نفر اشتغال جدید را به وجود بیاورد.
وی گفت : هدف از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، بررسی موانع واحدهای تولیدی استان بوده و این کارگروه در 25 جلسه خود، 136 واحد در استان را ارزیابی کرده است.
استاندار سمنان تصریح کرد: مدتی است به این نتیجه رسیدیم که جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان باید در شهرستان‌ها برگزار شود و در مرکز استان متمرکز نباشد و جلساتی را در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار و مهدی‌شهر داشتیم و 25 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان تاکنون برگزار شده است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: اشتغال ، سمنان ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار