مدير كل راه و ترابري استان سمنان از اتمام دو تقاطع غير همسطح تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،نژاد صفوی مدیر کل راه و ترابری استان در دیدار با نماينده شهرستانهاي سمنان، مهديشهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي اظهار اميدواري نمود انشاا... در صورت ابلاغ تخصيص هاي مربوط به سفر رياست محترم جمهوري در حوزه راه، تحول در اين صنعت مشمول استان شود. تا پایان امسال دو تقاطع غیر همسطح در سمنان افتتاح می شود
وي با اشاره به مورد بحث سرمايه گذاري در محور سمنان به فيروزكوه و بهسازي محور سرخه و سمنان، با بيان اينكه بزرگترين مشكل حال حاضر دولت كمبود اعتبارات است، تنها راه حل مبارزه با اين رويداد را به پايان رساندن پروژه هاي در دست اقدام و باز نشدن پروژه جديد در سطح استان دانست.
مديركل راه و ترابري استان در ادامه با توجه به مشكلات پيش آمده در روند پيشرفت دو پروژه تقاطع غير همسطح درجزين و مومن آباد، اظهار اميدواري كرد: اين دو پروژه تا پايان سال جاري به بهره برداري كامل مي‌رسند.
نژادصفوي با اشاره به اين موضوع كه استان سمنان داراي بيشترين تعداد تقاطع غير همسطح در كشور است اظهار داشت: با توجه به هزينه بالاي احداث تقاطع هايي اين چنين با راه حلي مناسب و هزينه هاي كمتر از  قبيل احداث زيرگذر نسبت به ايمن سازي محورها در استان اقدام نماييم.
وي همچنين اضافه كرد: يكي از پروژه هايي كه بصورت اماني و با همت راهداران شهرستان به پايان رسيد بهسازي 15 كيلومتر از پروژه جاده نظامي تا روستاي اعلاء بود كه با توجه به نبود اعتبارات و ضرورت امر بصورت كامل توسط اكيپ راهداري اداره راه و ترابري شهرستان سمنان انجام پذيرفت و ادامه عمليات بدليل مشكلات پيش آمده متوقف گرديد كه در حال حاضر در حال رايزني جهت رفع مشكلات براي ادامه كار مي‌باشيم.
مديركل راه و ترابري استان سمنان اولويت بندي پروژه ها در استان را بهترين راه حل جهت مقابله با مشكلات و انجام بهينه امور و تنها راه جوابگويي به انتظارات هموطنان عزيز را كار جهادي دانست.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.