یزد؛

دومین جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای یزد در سال جاری

دومین جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه مرکز خواهران یزد در سال جاری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دومین جلسه هم اندیشی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد تابعه مرکز خواهران یزد با حضور رئیس اداره امور مؤسسات كارآموزی آزاد و مشاركت های مردمی اداره کل، رئیس انجمن های صنفی مراقبت زیبایی، کارشناسان موسسات کارآموزی آزاد و جمعی از مدیران و مؤسسان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد مراقبت زیبایی در سالن جلسات مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا... خامنه ای یزد برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره موسسات کار آموزی آزاد با تبریک هفته مهارت و ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای و بر حضور مؤثر در جلسات، همکاری و همدلی آموزشگاه های آزاد استان در ارائه راهکارهای کاربردی و اثربخش و اجرای به موقع دستورالعمل ها و آیین نامه ها در مسیر تحقق اهداف سازمانی تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه موضوعات مختلفی چون دوره های باز آموزی مدیران و مربیان این آموزشگاه ها، قوانین مرتبط با مجوز حرفه آرایشگر دائم صورت، رتبه بندی آموزشگاه ها، فعالیت کانون و انجمن ها در استان و نحوه انتخاب نماینده کانون در هیأت نظارت استان و علل عدم حل مشکل بیمه مؤسسان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار