سمنان;

کشف محموله تریاک با همکاری پلیس قم

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله ۱۰۰ کیلوگرمی تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ روزبه‌روز افزوده می‌شود.
وی در تشریح چگونگی کشف این محموله مواد مخدر خاطرنشان کرد:  تلاش چندماهه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به ثمر نشست و محموله 100 کیلویی تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: با پیگیری‌ها و اشراف کامل اطلاعاتی پلیس سمنان در مبارزه با سوداگران مرگ که روزبه‌روز نیز شرایط بهتری به خود می‌گیرد؛ چگونگی حمل یک محموله مواد مخدر از کرمان به مقصد تهران مشخص شد.
سردار قاسمی تصریح کرد: پس از بررسی‌های دقیق و بهره‌مندی از شگردهای خاص پلیسی، دو قاچاقچی مواد که قصد انتقال این محموله را داشتند در محدوده استان قم شناسایی و با همکاری مأموران انتظامی این استان دستگیر شدند.
وی بیان کرد: این محموله در قالب جاساز حرفه‌ای در دو دستگاه سمند در حال انتقال بود که با اقدام به‌موقع پلیس کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس از هیچ تلاشی در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر دریغ نمی‌کند تأکید کرد: برای ریشه‌کنی بلای خانمان‌سوز اعتیاد، آحاد مردم و دستگاه‌های گوناگون که در پیشگیری از معضلات و آسیب‌هایی این‌چنینی، نقش و سهم دارند باید به وظایف خود در این راستا عمل کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.