اهواز؛

اجرای 11 طرح راهسازی در دزفول

معاون عمرانی فرمانداری دزفول گفت: 11 طرح راهسازی با مجموع 130 کیلومتر جاده استاندارد در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین پوررکنی با بیان اینکه این طرح های راهسازی به منظور محرومیت زدایی در روستاها و شهرهای اقمار دزفول در حال اجراست بیان داشت: با اجرای این طرح ها 130 کیلومتر به جاده های استاندارد شهرستان دزفول افزوده می شود.

وی افزود: اعتبار لازم برای این طرح ها رقمی بالغ بر هزار میلیارد ریال است.

پوررکنی اظهار کرد: محور چهارراه آوج به شهر سیاه منصور، محور سه راهی بنوت تا شهر خیبر، تعریض جاده شهر حمزه، تعریض جاده روستای فضیلی به سمت سه راه بنوت و همچنین تعریض و بازسازی جاده شهر سردشت از روستای بوالحسن تا روستای خرمیزان به طول 51 کیلومتر بخشی از طرح های راهسازی در حال اجرا در شهرستان دزفول است.

معاون عمرانی فرمانداری دزفول اذعان داشت: بخشی از طرح راهسازی موسوم به پاشنه زاگرس با اعتبار 280 میلیارد ریال تعریف و مراحل اجرایی آن بیش از یک ماه است که آغاز شد است.

وی با بیان اینکه تنها 43.2 درصد از اعتبارات پارسال دزفول محقق شده است خاطرنشان کرد: از 477 میلیارد ریال اعتبار شهرستان دزفول در پارسال از محل ماده 180، سهم نفت و سایر درآمد ها 206 میلیارد ریال محقق شد.

این مقام مسئول گفت: علاوه بر 477 میلیارد ریال اعتبار شهرستان دزفول در پارسال 190 میلیارد ریال نیز از محل مالیات بر ارزش افزوده به 9 شهرداری شهرستان دزفول پرداخت شد.

عبدالحسین پوررکنی با تجلیل از اقدام بنیاد برکت در مناطق محروم شهرستان دزفول ادامه داد: بنیاد برکت پارسال 100 میلیارد ریال اعتبار در مناطق محروم سردشت و شهیون دزفول در حوزه مدرسه سازی، ساخت مسجد و خانه عالم هزینه کرده است.

وی با اشاره به اقدام اداره برق دزفول برای تبدیل ایستگاه 400 مگاواتی این شهر به پست 600 مگاواتی افزود: این طرح دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است و با اتمام کارهای نرم افزاری توان برق شهرستان دزفول افزایش یافته و مشکل افت ولتاژ، نوسان و خاموشی ها برطرف می شود.

پورکنی اذعان کرد: 900 میلیارد ریال اعتبار برای احداث 6 پست برق 132 و یک پست 400 نیز جذب شده است که این طرح ها در نیمه دوم امسال به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.