ارومیه؛

واگذاری بیش از 5 هزار انشعاب فاضلاب

بیش از 5 هزار انشعاب فاضلاب در سالجاری برای ساکنین کوی ولیعصرخوی واگذار می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی درجلسه مشترک با شوراهاي اسلامي اين شهر، ضمن قدردانی از نقش موثر شورای شهر و شهرداری و همکاریهای صورت گرفته برای اجرای پروژه فاضلاب شهری گفت: مصوبه تبصره 3 شورای اسلامی شهر موجب احیای پروژه فاضلاب بوده و درآمد حاصل از آن در راستای توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهری شد.

ولیزاده تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم واگذاری بیش از 5000 انشعاب در سالجاری و 5000 انشعاب فاضلاب نیز در سال 96 برای ساکنین کوی ولیعصر پیش بینی شده است .

وی افزود: بیش از 30 کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب برای سالجاری پیش بینی شده و تلاش می کنیم تا در سال 95 و 96 اجرای بیش از 51 کیلومتر شبکه فاضلاب را به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: شبکه آب خوی بعد از شیراز بعنوان دومین شهر ایجاد شده و این شبکه با توجه به قدمت آن قدیمی بوده و نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

ولیزاده همچنین در خصوص تصفیه خانه آب شهری گفت: فاز اول تصفیه خانه بیش از 8 میلیارد اعتبار نیاز داشت که نیمی از این اعتبار اختصاص یافته است.

وی گفت: با توجه به اینکه پروژه فاضلاب شهری خوی از سال 75 به بهره برداری رسیده ولی در حال حاضر تنها 50درصد شهروندان خوئی از این امکان بهره مند شدند و همکاری و تعامل موثر شورای شهر موجب شد تا برای سال جاری توسعه و بازسازی 16 کیلومتر شبکه آب، 2000 فقره اصلاح انشعابات غیر فنی، 30 کیلومتر شبکه فاضلاب و واگذاری 5000 انشعاب پیش بینی گردد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.