بندرعباس؛

برگزاری جشن شکرانه آشنایی با الفبای قرآن

جشن شکرگزاری آشنایی نونهالان عضو کانون فرهنگی هنری شهید اکبری زاده بندرعباس با الفبای قرآنی و حفظ کلام وحی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مسئول واحد خواهران کانون شهید اکبری زاده گفت: در یک دوره آموزش قرآن  ٣٠ نفر از دختران نونهال با الفبای قرآنی و حفظ آیات جزء ٣٠ به روش اشاره آشنا شدند.
ریحانه کمالی هدف از برگزاری دوره های آموزش قرآن را ارتقاء سواد قرآنی، محوری ترین برنامه طرح آسمانی های کانون فرهنگی هنری شهید اکبری زاده عنوان کرد.
وی افزود: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی«آسمانی ها»  در دو بخش آقایان و بانوان و در سطح کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان از شاخص ترین برنامه های این کانون است.
مسئول واحد خواهران کانون شهید اکبری زاده گفت : طرح آسمانی ها در بخش بانوان با حضور ١٥٠ نفر از اوایل خرداد در این کانون آغاز شده است و تا نیمه شهریور ادامه دارد.
کمالی گفت: نقاشی و طراحی از دیگر رشته های طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون ویژه نوجوانان و جوانان دختر است.
وی با اشاره به شرکت ٤٠ نفر از بانوان در دوره های آموزش چرم دوزی و خیاطی طرح آسمانی های کانون گفت: از هفته آینده نیز دوره های آموزش عکاسی، وبلاگ نویسی و کمک درسی رشته های ریاضی، زبان و فیزیک ویژه دختران برگزار می شود.
کانون های فرهنگی هنری مساجد برای احیای کارکردهای واقعی مسجد، جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به خانه های امن الهی، کادرسازی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن شکل گرفتند.
اجرای برنامه های مستمر آموزشی متمرکز نظیر دوره های آموزشی اندیشه های آسمانی و کنگره ملی نخبگان روستایی و عشایری و غیرمتمرکز استانی هم چون همایش فرهنگی، آموزشی و زیارتی سفیران ولایت، بخشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
توجه ویژه به مناطق روستایی، قشر تاثیرگذار بانوان و کودک و نوجوان از دیگر سیاست ها راهبردی ستاد عالی و دبیرخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هاست.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.