ایرانشهر؛

عدم توجه به جلو راننده حادثه آفرید

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بروز 2 فقره تصادف در بامداد امروز سه شنبه در جنوب استان 2 کشته و یک مجروج برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛سرهنگ محمدرضا کورسی افزود: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 17 جاده ایرانشهر- بم ماموران پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: راننده یک دستگاه سواری پژو 405 در این حادثه به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده برخورد کرده که منجر به فوت یک نفر و مجروج شدن یک نفر دیگر شد.
وی گفت: همچنین در تصادف دیگر در ساعت پنج صبح امروز نیز یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه تراکتور در کیلومتر 38 جاده چابهار- کنارک برخورد کرده که منجر به فوت یک نفر شد.
وی ادامه داد: کارشناسان در بررسی از محل، علت این سانحه رانندگی را ترکیب تقارن 2 خطا به صورت مساوی 50 درصد سواری پژو 405 به علت عدم توجه به جلو و 50 درصد تراکتور به علت نقص فنی سیستم روشنایی تشخیص دادند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: فاصله زیاد شهرها و روستاها، کم عرض بودن جاده و خواب آلودگی رانندگان از مهمترین دلایل وقوع حوادث رانندگی در جاده های جنوب استان است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: حادثه ، تصادف ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار