فیلمبرداری «قهرمانان کوچک» به پایان رسید

فیلمبرداری جدیدترین اثر بلند سینمایی حسین قناعت تمام شد و به مرحله تدوین رسید.

حسین قناعت کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت «قهرمانان کوچک» گفت: فیلمبرداری این اثر به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شدیم که توسط پریسا پروین نیا انجام می‌شود.

وی افزود: به صورت همزمان تدوین را انجام می‌دادیم که البته فقط ده درصد آن پیش رفت و بخش اعظم آن باقی مانده است.

قناعت افزود: به جهت ریتم تند فیلم، صحنه‌های اکشن، مبارزه و... تدوین این فیلم زمان می‌برد و با حوصله باید انجام پذیرد.

این کارگردان در مورد بخش صداگذاری و موسیقی «قهرمانان کوچک» عنوان کرد: موسیقی فیلم را آرش بادپا بر عهده دارد اما هنوز کسی را برای بخش صداگذاری انتخاب نکردیم.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری هستند.
 
«قهرمانان کوچک» به نویسندگی حسین قناعت با مخاطب قرار دادن خانواده‌های ایرانی به خصوص دانش آموزان و نوجوانان تلاش دارد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنان آموزش دهد؛ چرا که اهمیت نوجوانان در فرهنگ‌سازی این چنین موضوعاتی قطعا بر کسی پوشیده نخواهد بود. بنابراین سازندگان این فیلم تصمیم دارند تا با کمک این نسل این مطلب را در جامعه مطرح کنند که چنانچه با خرید خود از تولید داخل حمایت کنیم، قدم بزرگی در پیشرفت صنعت و به خصوص ایجاد اشتغال در کشور برمی‌داریم.
 
فهرست عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح گریم: بابک شعاعی،  مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: محیا آقاحسینی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، دستیار اول و برنامه‌ریزی: آرش حسن‌پور، منشی صحنه: مونا احدی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: نسیم اسدپور.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار