آیت‌الله حسینی مازندرانی:

همه باید با تمام وجود مسیر امام صادق(ع) را ادامه دهیم

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: همه ما شاگردان امام صادق(ع) هستیم و باید تمام ظرفیت خود را برای ادامه راه ایشان به کار بگیریم.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری حضرت آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری در خصوص زندگی امام صادق(ع) پنج مرداد در این حوزه علمیه برگزار شد. 

آیت الله حسینی مازندرانی ابتدا در خصوص حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: این حوزه علمیه هزاران شاگرد را تا به امروز پرورش داده است که هر کدام در عرصه های مختلف فعالیت می کنند. سالانه حدود 300 متقاضی جهت تحصیل در حوزه علمیه امام حسین(ع) اقدام می کنند اما متاسفانه به دلیل کمبود امکانات ما تنها 70 نفر از آنها را می پذیریم.

وی در خصوص امام صادق(ع) گفت: امام صادق(ع) در 17 ربیع الاول مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ع) چشم به جهان گشودند و در 25 شوال، در 65 سالگی به شهادت رسیدند.

آیت الله حسینی اظهار کرد: از اصلی ترین خصوصیات امام صادق(ع) انفاق کردن در راه خدا بود، به گونه ای که حتی دشمنان امام به این موضوع اعتراف می کردند.

وی در پایان در خصوص اینکه چگونه باید  مسیر امام صادق(ع) را ادامه داد، گفت: همه ما شاگردان امام صادق(ع) هستیم و باید تمام ظرفیت خود را برای ادامه راه ایشان به کار بگیریم. در این راه نباید از هیچ کاری دریغ کنیم.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار