ساری،

نجات جان 457 توریست در مازندران

457 توریست با هوشیاری دریابانان مازندران نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده دریابانی مازندران از نجات جان 457 توریست و بازدید کننده از نوار ساحلی دریای خزر در ماه گذشته توسط دریابانان  استان خبر داد و گفت: با توجه به فصل تابستان و سيل عظيم مسافرت توریست ها و گردشگران به مازندران، اين فرماندهی با افزايش حضور نيروها در داخل دریا و نوار ساحلی به خدمت رسانی و ايجاد نظم و امنيت گردشگران پرداخت.

سرهنگ هوشنگ حسینی افزود: دريابانان اين استان در کنار تامين امنيت توریست ها و گردشگران با گشت های هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرين موفق شدند از شروع طرح دریا تاکنون جان 457 تن از مسافران و گردشگران كه در حال غرق شدن در دريای خزر بودند را نجات و به آغوش خانواده باز گردانند.

سرهنگ حسینی گفت: از این تعداد نجات یافتگان سهم مردان تعداد 399 نفر و زنان 58 نفر بود؛ که مشخصا در مناطق خارج از محدوده طرح ساماندهی دریا و در نقاط ممنوعه شنا از دریا بهره مند می شدند.

فرمانده دریابانی مازندران با اشاره به اينکه اجرای طرح ساماندهی دريا از مطالبات مردم است افزود: دریابانان استان مازندران همواره با برخورد قاطع و قانونی با هنجار شكنان در سواحل، امنيت بيشتری را برای مردم در استفاده از مواهب طبيعی به وجود آورند.

به گفته وی؛ مسافران و گردشگران بايد به توصيه های ماموران توجه و نکات ايمنی را رعايت نمايند تا دچار بروز مشکلاتی جبران ناپذير نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار