اهواز؛

بدهی میلیاردی بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از طلب 300 میلیارد ریالی این دانشگاه از بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف پریدار همکاری بیمه سلامت خوزستان با دانشگاه علوم پزشکی دزفول را بسیار مناسب دانست و افزود: بدهی دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی به بیمه سلامت موضوع کشوری است و این مشکل باید از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

سیدجمال امامزاده معاون بیمه و درمان اداره کل بیمه سلامت خوزستان نیز با اشاره به ظرفیت های شهرستان دزفول گفت: ارتقای اداره بیمه سلامت دزفول به اداره کل در دستور کار است و بزودی رده سازمانی بیمه سلامت دزفول به اداره کل ارتقا می یابد.

وی تعامل بین بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی دزفول را بسیار خوب و الگوی شهرهای دیگر توصیف کرد و اظهار داشت: تعامل میان بیمه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی دزفول در استان خوزستان بی نظیر است.

شاهرخ جابرزاده مدیر کل بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: بیمه سلامت به منظور اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت و طرح پوشش بیمه همگانی همکاری نزدیکی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشت.

در این آیین از خدمات اسحاق عیدی تقدیر و سید حسن معصومی به عنوان سرپرست جدید اداره بیمه سلامت دزفول معرفی شد.

اسحاق عیدی با 18 سال سابقه ریاست بر اداره بیمه سلامت دزفول حکم بازنشستگی خود را از مدیرکل بیمه سلامت خوزستان دریافت کرد.

250 هزار نفر در دزفول زیر پوشش بیمه سلامت می باشند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.