سمنان؛

مواد معدنی بیشترین سهم محصولات باری استان

بیش از 65 درصد محمولات باری استان سمنان را مواد معدنی تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: یکی از معضلات در این بخش جابجایی درصدی از محمولات معدنی بدون بارنامه است که این موضوع خسارات جبران ناپذیری را بر پیکره حمل و نقل و زیرساختهای راه در استان وارد می کند .

داود فهندژ سعدی افزود: درجهان امروز، حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد است که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرارداده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: بین کارآیی در بخش حمل و نقل و رشد اقتصادی، رابطه ای مستقیم وجود دارد و حمل و نقل واسطه میان فعالیت های کشاورزی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در سطح ملی و بین المللی است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان افزود: سرمایه گذاری در حمل و نقل باعث افزایش رشد اقتصادی کشور شده و به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیتهای اقتصادی نقش غیر قابل انکاری برعهده دارد.

وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل در استان اظهار داشت: هدف اصلی تمامی فعالان این عرصه تلاش برای رسیدن به جایگاهی مطلوب، فردایی بهتر و ارتقاء سطح خدمات در این بخش بوده و در این راستا همواره همگام با صنعت گام برداشته ایم .

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار