واکنش دفتر جلیلی به ماجرای توییت با غلط املایی

دفتر جلیلی انتساب تمام صفحات شبکه‌های مجازی به وی را تکذیب و تاکید داشت که مواضع وی فقط از سایت "حیات طیبه" اعلام می‌شود.

گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان - یک غلط املایی در توییتر منتسب به سعید جلیلی رئیس سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای چند روزی است در فضای مجازی سروصدا به پا کرده و به خوراک برخی کانالها و صفحات مجازی تبدیل شده است.
 
ظاهراً غلط‌های موجود در این توییت، به دلیل استفاده از نرم‌افزار مترجم به وجود آمده و زمینه حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی را فراهم کرده است.

بررسی‌های گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان نشان می‌دهد که یک سال قبل از تلاش این دست رسانه‌ها درباره صفحه توییتر منتسب به جلیلی، دفتر وی انتساب تمام صفحات شبکه‌های مجازی به وی را تکذیب کرده و بر این امر تاکید داشت که مواضع وی فقط در سایت "حیات طیبه" اعلام می‌شود.



واکنش دفتر جلیلی به ماجرای توییت با غلط املایی

همانطورکه در اطلاعیه فوق مشاهده می شود، دفتر جلیلی در تاریخ 21 شهریور 94 تاکید کرده که همه مواضع و اخبار مربوط به جلیلی فقط در سایت حیات طیبه منتشر می شود.

با توجه به تاریخ انتشار این اطلاعیه، یعنی حدود یکسال پیش مشخص می شود توییتر حاشیه ساز این روزها جعلی بوده و ارتباطی با دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار