گیلان؛

نائب قهرمانی بوکسورهای نوجوان گیلانی

بوکسورهای نوجوان گیلان با 4 بوکسور کمتر از تیم مازندران، نئب قهرمان کشور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ تیم نوجوانان هیئت بوکس استان گیلان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز، پس از مازندران میزبان، به مقام دوم رقابت های بوکس نوجوانان کشور دست یافت.

هشتمین دوره رقابت های بوکس نوجوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، از روز جمعه اول مردادماه و با حضور 249 بوکسور از 32 استان در شهرستان بابل آغاز شد.

تیم منتخب نوجوانان استان گیلان که با ده نماینده در این رقابت ها حاضر شده بود، به دلیل بیماری یکی از بوکسورها و نرسیدن وی به وزن کشی، عملا با 9 بوکسور به روی رینگ رفت .

در پایان این رقابت های جذاب و نفس گیر، تیم هیئت بوکس استان مازندران که با ترکیب کامل و 13 بوکسور پای به مسابقات گذاشته بود، با 31 امتیاز و برای دومین سال پیاپی به مقام قهرمانی دست یافت و هیئت بوکس گیلان با 4 بوکسور کمتر از تیم میزبان، با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز و 24 امتیاز دوم شد.

مشتزنان نوجوان همدانی نیز بر سکوی سوم این رقابت ها ایستادند.

امیرحسین دولتی(طلا)، شاهین عطایی(طلا)، علی لطفی(نقره)، علیرضا فیضی(برنز) و امیرحسین عیسی بنی یعقوب(برنز)، مدال آوران گیلان در این پیکارها بودند.

هدایت این تیم را فرهاد راحل و یوسف کوهی عهده دار بودند و امین قاسمی پور و علی علیزاده، رئیس و دبیر هیئت بوکس استان نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.

نفرات برتر اوزان مختلف، به اردوی تیم ملی بوکس دعوت خواهند شد.




انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.