ساری،

وداع مردم مازندران با 7 شهید والامقام

آیین وداع مردم مازندران با پیکر مطهر6 شهید گمنام و یک شهید با هویت معلوم از سال‌های دفاع مقدس جمعه بعد از نماز مغرب وعشاء برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این پیکرهای مطهر 9 مرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهار منطقه استان تشییع می شود.

علیرضا یدالله‌پور افزود : مراسم وداع با پیکر این شهیدان بعد از نماز مغرب وعشاء در شیرگاه و امیرکلا مسجد جامع ، در کلارآباد پارک شهر برگزار می شود.

وی گفت: تشییع دو شهید گمنام ۲۰ و ۲۲ ساله در شیرگاه ساعت 9:30 صبح شنبه از مقابل سپاه پاسداران تا پارک جنب شهرداری می شود.

وی افزود: این دو شهید، سال ۶۷ به ترتیب طی عملیات ایذایی والفجرهشت در منطقه ام‌الرصاص و شلمچه به شهادت رسیدند.

جانشین مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر دو شهید گمنام ۲۵ و ۱۹ ساله در شهر امیرکلا بابل نیز از ساعت 9:30 صبح شنبه از مسجد جامع تا بوستان شهدای گمنام این شهر تشییع می شود.

علیرضا یدالله‌پور افزود: این دو شهید در سال ۶۷ ، به ترتیب در عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون و تک دشمن در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.

وی گفت: دو شهید گمنام ۲۰ و ۲۴ ساله که به ترتیب در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه و تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند نیز ساعت 9:30 صبح شنبه در شهر کلارآباد از مصلا تا پارک جنگلی تشییع می شود.

به گفته یدالله‌پور پیکر مطهر شهید علی‌اکبر خانجانی که سال 62 در عملیات والفجر ۶ در دهلران به شهادت رسیده بود نیز در بابل ا زمقابل بیمارستان یحیی نژاد تا شهرگتاب تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.