همه بايد به حريم های اجتماعی و فرهنگی يكديگر احترام بگذاريم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  گیلان؛ جانشين فرماندهي انتظامي گیلان در مراسم اختتاميه مرحله سوم گيلان مطهر  با بيان اينكه گيلان نگيني زيبا از بدنه ايران اسلامي است گفت:هدف نيروی انتظامی، برقراری امنيت شهروندان ايرانی و گيلانی است.

 سرهنگ مهرداد مهرگان با اشاره به ورود گسترده گردشگران خارجي و داخلي به استان گيلان افزود: تعداد اندكي از گردشگران با نيت های سوء به اين استان سفر مي كنند كه نبايد اينگونه باشد.

وی با تصريح براينكه بعضي از گردشگران در شهرستان خود امور فرهنگي را رعايت مي كنند ولي وقتي در بين ديگر گردشگران قرار مي گيرند حريم هاي اجتماعي و اخلاقی را زير پا مي گذارند، ادامه داد: همه بايد به حريم های اجتماعي و فرهنگی يكديگر احترام بگذاريم.

جانشين فرماندهي انتظامي گیلان ، با تاكيد بر اينكه بعضي از بزهكاران با ناآگاهي به گود هنجارشكني وارد مي شوند، افزود: اين افراد بايد مورد راهنمايي قرار بگيرند.

مهرگان با اشاره به اينكه پليس بر اساس قانون با تجری گری و نافرمانی و تكرار ناهنجاری ها برخورد خواهد كرد، ادامه داد: برخورد پليس گيلان با افرادی كه در جرايم خود پافشاری مي كنند، بسيار جدی خواهد بود.

مهرداد مهرگان با بيان اينكه اقدامات فرهنگي دستگاه ها نبايد منفعلانه و گسسته باشد،اضافه كرد: دشمنان اسلام و ايران، در ريزترين مسائل فرهنگي ورود كرده اند و در حال پيش روي در جنگ نرم عقايد و احزاب هستند.

سرهنگ مهرداد مهرگان با اشاره به حضور جامعه روحانيون در طرح های گيلان مطهر، یاد آور شد: مردم ايران اسلامي احترام ويژه ای نسبت به جامعه روحانيت قائل هستند.

جانشين فرماندهي انتظامي گيلان با بيان اينكه در هفته گذشته طرح نورالمبين در استان گيلان افتتاح شد، تصريح كرد: اين طرح فرهنگي و ارشادی و انذاری در جهت تذكرات لساني منطبق با آيات قرآنی و احاديث به هنجار شكنان فرهنگي و اجتماعي و ديني اجرا مي شود.

وی  در ادامه  از اجرای طرح آمران به معروف در هفته های آينده درسطح شهرهای گيلان خبر داد و گفت: اين طرح با حضور خواهران و برادران بسيجي و پليس در سطح شهررشت،شهرستان ها و تفرجگاه های استان گيلان اجرا مي شود.

جانشين فرماندهي انتظامي گیلان با بيان اينكه هيچ سازماني به تنهايي قادر به رفع همه نواقص نيست، افزود: از حميت سازمان های ديگر استان در امورات فرهنگي استقبال مي كنيم.

 اختتاميه مرحله سوم گيلان مطهر با حضور جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان، معاونان و روسای پليس های تخصصي، روحانيون و طلاب اعزامی از قم در سالن كوثر ستاد انتظامي برگزار شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.