قزوین؛

صدا و سیما میزبان نمایندگان خانه ملت

صدا و سیمای مرکز قزوین امروز میزبان نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ جایگاه مهم رسانه ملی و لزوم حمایت از آن برای پیشبرد برنامه ها در بخش های مختلف از جمله اقتصاد ، فرهنگ ، جنگ نرم و معرفی فرهنگ بومی و محلی استان ازجمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

صدا و سیما میزبان نمایندگان خانه ملت

در این نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به نقش و تاثیر گذاری رسانه ملی در افکار عمومی از تغییر رویکرود دشمن از قدرت سخت به جنگ نرم و رسانه ای سخن گفت .

معصوفی فر  با اشاره فعالیت 25 هزار شبکه ماهواره ای از 217 شبکه فارسی زبانی سخن گفت که در تلاشند با تولید فیلم و سریال اهداف خود را در کشور دنبال کنند.

معصوفی به تنگناهای مالی صدا و سیما هم  اشاره کرد و گفت : به عنوان مثال برای اجرای 30 طرح نیمه تمام سیگنال رسانی که از سالهای قبل باقی مانده ، نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار هستیم .

 مدیرکل صدا و سیما ی مرکز قزوین با قدردانی از حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب تبصره 17 قانون بودجه خواستار همراهی بیشتر آنان در اجرایی شدن این تبصره در استان شد.

 معاونان خبر ، صدا ، سیما ، فنی و برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز قزوین هم گزارشی ازبرنامه ها و عمکرد حوزه‌های کاریشان ارائه کردند.

داوودمحمدی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از رسانه ملی به عنوان یکی از  ارکان مهم فرهنگ ، توسعه و تبلور اقتصاد مقاومتی یاد کرد.

محمدی با اشاره به اینکه  بودجه رسانه ملی متناسب با رسالت های آن نیست از آمادگی نمایندگان برای اجرایی شدن تبصره 17 قانون بودجه در استان خبر داد.

تبصره 17دستگاه های اجرایی را مجاز دانسته تا 2درصد از بودجه خود را در صدا و سیما به تولید برنامه اختصاص دهند. 

روح الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا و آوج هم صدا و سیما را سنگر اول جنگ نرم دانست و  از ضرورت حمایت از رسانه ملی سخن گفت.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم از نقش مهم برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قزوین در ارتقا و شناساندن فرهنگ بومی استان سخن گفت .

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم فرهنگ را زمینه ساز رشد و توسعه اقتصادی دانست و برحمایت نمایندگان از رسانه ملی به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی تاکیدکرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار