آبادان؛

آغاز عملیات آسفالت ریزی معابرشادگان

عملیات آسفالت ریزی معابر شهر شادگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهردار شادگان گفت: شهرداری شادگان در راستای بهسازی معابر شهری در حال اجرای روکش و آسفالت معابر است.

حسن مزبانی پور افزود: آسفالت مناسب خیابانها و معابر شهر شادگان یکی از خواسته شهروندان از شهرداری است، اما بعضی اوقات معابر به دلیل حفاری دستگاه های مختلف دچار آسیب می شوند.

وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری شادگان برشمرد و گفت: تلاش می شود تا با جلوگیری از کنده کاری های بی جا و مدیریت حفاری های اجتناب ناپذیر، از تخریب آسفالت خیابان ها و معابر عمومی جلوگیری شود.

شهردار شادگان افزود: برای جلوگیری از حفاری دستگاه های حفار بعد از اجرای عملیات روکش آسفالت معابر به آنها مهلت داده شده بود که قبل از آغاز عملیات روکش آسفالت حفاری های لازم را انجام دهند.

مزبانی پور گفت: بالا بودن حجم مشکلات و نیازهای خدمات شهری و مطالبه های به حق شهروندان از یک طرف و تنگناهای شدید مالی از سوی دیگر شهرداری شادگان را با معضلات زیادی رو به رو کرده است.

شهردار شادگان در پایان از مدیران استان و شهرستان درخواست کرد نسبت به حل مشکلات عمرانی و رفع معضلات شهر شادگان تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.