اصفهان؛

کسب رتبه دوم تیم دانشگاه صنعتی اصفهان درمسابقه هکاتون اینترنت اشیا

دانشجویان رشته های مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم مسابقه هکاتون اینترنت اشیا (CUP IOT) را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هکاتون اینترنت اشیا (CUP IOT) رویدادی است که در آن برنامه نویسان رایانه و افراد دیگری که درگیر توسعه نرم افزار هستند، از جمله طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران طرح در سه روز گرد هم می آیند و با همکاری در توسعه طرح های نرم افزاری و سخت افزاری، ایده های خود را در قالب ساخت 'محصول قابل عرضه' (MVP) پیاده سازی کرده و در روز آخر در مراسمی تیم های برتر محصول خود را به سرمایه گذار ارائه می کنند.
هکاتون ها بر روی هدف خاصی تمرکز دارند که می تواند شامل یک زبان برنامه نویسی مورد استفاده، یک سیستم عامل، یک برنامه کاربردی، یک رابط برنامه نویسی نرم افزار، موضوع و گروه جمعیت شناختی برنامه نویسان باشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مسابقه هکاتون اینترنت اشیا با حضور 32 تیم سه تا پنج نفره در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
این تیم ها، تخصص های توسعه دهنده کسب وکار، توسعه دهنده نرم افزار و طراح سخت افزار داشتند.
تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از محسن کثیری(سخت افزار)، محسن بیگلری(سخت افزار)، علیرضا امیدی(نرم افزار)، وحید سرمدی( IT ) و علی غوثی(برق)، موفق به کسب رتبه دوم در این مسابقه شد.
این مسابقه از 30 تیر تا اول مرداد امسال برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.