اردبیل؛

فعالیت 940 مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: در حال حاضر حدود ۹۴۰ مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور فعال است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا حاجیان زاده در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان یک مجموعه فعال در حوزه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است که درواقع سیستم آموزش‌وپرورش در سال فقط برای 180 روز دانش آموزان برنامه تحصیلی دارد و 180 روز دیگر به مناسبت‌های مختلف دانش آموزان با تعطیلی مواجه هستند که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تحصیل و آموزش‌های غیررسمی آنان در فضاهای اوقات فراغت برنامه‌های متعددی دارد.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت‌های تخصصی اوقات فراغت را طراحی و اجرایی می‌کند به‌طوری‌که امروز در سراسر کشور 940 مرکز فرهنگی تحت نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال است که خوشبختانه استان اردبیل نیز از این تعداد دارای 30 مرکز فعال می‌باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور افزود: درواقع محور اصلی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسعه و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی بوده که بعد از گذشت 51 سال از تأسیس این کانون، برنامه ما بر روی شناسایی و شکوفایی استعدادها و تسلط در حوزه مهارت‌آموزی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار