بدهی 4 هزار و 500 میلیارد تومانی بیمه سلامت به مؤسسات درمانی

سازمان بیمه سلامت کشور 4 هزار و 500 میلیارد تومان به مؤسسات درمانی بدهی دارد .

بدهی 4 هزار و 500 میلیارد تومانی بیمه سلامت به مؤسسات درمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت کشور در همدان گفت : این مبلغ پارسال بیش از 6 هزار میلیارد تومان بود .

بهمن برزگر با بیان اینکه بیمه سلامت 40 میلیون نفر بیمه شده در کشور دارد افزود : کارکنان دولت ، روستاییان ، افرادی که زیرپوشش خدمات دیگر اقشار هستند از بیمه شدگان صندوق سازمان بیمه سلامت ایران به شمار می روند.

 وی با اشاره به اینکه از سال 93 با اجرای طرح بیمه سلامت همگانی 10 میلیون نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند ، گفت : این افراد مانند دیگر بیمه‎شدگان خدمات دریافت می کنند .

 معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت کشور افزود : حدود 7 میلیون و 500 هزار نفر همپوشانی بیمه دارند که برای رفع این مشکل در حال طراحی برنامه هستیم .

 برزگر از وجود 43 هزار موسسه طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت خبر داد و گفت : در استان همدان نیز یک‎هزار و 13 موسسه طرف قرارداد با بیمه سلامت وجود دارد .

وی با بیان اینکه همدان از استان‎های فعال در زیرپوشش قرار دادن افراد بدون بیمه درمان است افزود : بیش از یک میلیون و یکصد هزار نفر در همدان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این شمار 217 هزار نفر زیرپوشش بیمه همگانی قرار دارند


انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.