بازیکن ارژن پس از برتری مقابل تاسیسات:

سه سال ناحق و با تبانی لیگ یک بودیم/ تماشاگران ساق های مارا تقویت کردند

مرتضی کشاورز، بازیکن تیم لبنیات ارژن شیراز پس از برتری مقابل تاسیسات دریایی از ناحقی حضور تیمشان در لیگ یک و تماشاگران بی نظیر شیرازی سخن گفت

سه سال ناحق و با تبانی لیگ یک بودیم/ تماشاگران ساق های مارا تقویت کردندمرتضی کشاورز، بازیکن تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز پس از برتری مقابل تاسیسات دریایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سه سال ناحق لیگ یک بودیم و با تبانی به لیگ یک سقوط کرده بودیم و الان حقمان را گرفتیم به لیگ برتر صعود کردیم.

وی ادامه داد: امروز هم نشان دادیم که ارژن این سه سال نباید لیگ یک می بود و شیرازی ها با تعصب و با غیرت هستند  و از لحاظ فنی خیلی حرف ها برای گفتن دارند.

کشاورز در ارتباط با شرایط بازی گفت: بازی فوق العاده ای بود؛ قبل از بازی هم قسم شده بودیم که ببریم و همه بچه ها تلاش کردند و تماشاگران خیلی کمک کردند؛ واقعا سنگ تمام گذاشتند تا توانستیم سربلند بیرون بیایم.

بازیکن لبنیات ارژن شیراز افزود: تاسیساتی ها شش ملی پوش داشتند و بزرگ فوتشال ایران در تیمشان حضور دارد که تیم خوبی را تشکیل دادند اما ما امروز از آن ها موفق تر عمل کردیم و سه امتیاز را بدست آوردیم.

کشاورز در انتها گفت: واقعا تماشاگران بی نظیرند و یکبار دیگر به ما قوت قلب دادند و ساق های ما را تقویت کردند تا توانستیم زحماتشون رو پاسخ بدهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار