ساری،

تشییع 7 آلاله در مازندران+تصویر

مازندران در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رنگ و بوی شهادت به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پیکر پاک6 شهید گمنام و یک شهید با هویت معلوم دوران هشت سال دفاع مقدس امروز در مازندران تشییع و به خاک سپرده شد.

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: 7 شهید که 6شهید گمنام و یک شهید با نام است امروز سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مازندران تشییع و خاکسپاری شدند.

به گفته سرهنگ یداله پور 2 تن از این شهدای گمنام برای شهر کلارآبادند که یک شهید از عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه 20ساله و یک تن هم از تک دشمن منطقه زبیدات و 24ساله است که امروز ازمصلای نماز جمعه تا پارک کلارآباد تشییع و در همانجا خاکسپاری شدند.

او گفت:از 2شهید گمنام برای امیرکلا ؛ یک شهید از عملیات خیبر منطقه جزیره مجنون 25 ساله و یک شهید هم از تک دشمن سال 67منطقه شلمچه و 19 ساله است که امروز از مسجد جامع امیرکلا تا بوستان شهدا تشییع و در همان بوستان به خاک سپرده شدند.

جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران افزود: از 2شهید گمنام برای شیرگاه؛ یک شهید از تک دشمن در سال 67 منطقه شلمچه 20ساله و یک شهید هم از عملیات ایذایی والفجر 8منطقه ام الرصاص 22ساله است که امروز از مقابل سپاه شیرگاه تا پارک شهر تشییع و همانجا خاکسپاری شدند.

 
 
 
 
 
 
 

به گفته سرهنگ یداله پور پیکر علی اکبر خانجانی کشتله شهید تازه تفحص شده بابلی نیز که در عملیات والفجر 6 در سال 62 مفقودالاثر شد امروز در بابل تشییع ودر روستای کشتله این شهرخاکسپاری شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.