آبادان؛

عملیاتی شدن پروژه احداث هتل 5 ستاره در خرمشهر

پروژه احداث هتل 5 ستاره درآبادان ساخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهردار خرمشهر گفت: با توجه به‌وجود قابلیت‌های فراوان در خرمشهر از جمله خطوط هوایی، ریلی، زمینی و دریایی، مشهد شهدای شلمچه، بندر و ورود خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی، احداث هتل مطلوب یکی از نیازهای ضروری است.

محمد علی دوایی‌فر افزود: انتظار می‌رود شهری که از ظرفیت‌های یاد شده بهره می‌برد برای احداث امکانات رفاهی و تامین خدمات مورد نیاز شهروندان  تدابیر و تمهیداتی ویژه اتخاذ شود.

وی گفت: طی نشست‌های مکرر رایزنی‌هایی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام گرفت که در نتیجه تصمیم به احداث هتل 5 ستاره در خرمشهر از طریق مشارکت شهرداری با بخش خصوصی حاصل شد.

شهردار خرمشهر در رابطه با جانمایی احداث هتل افزود: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های رودخانه کارون که یکی از مناطق تفریحی و گردشگری خرمشهر به شمار می‌رود  قطعه زمین احداث هتل در بلوار ساحلی امام خمینی(ره) پیش‌بینی شد.

دوایی‌فر با بیان اینکه مجوز احداث هتل از مراجع قانونی اخذ شده است گفت: ساخت هتل به تقویت زیر ساخت‌های گردشگری در خرمشهر کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های صنعت گردشگری بحث اسکان استاندارد و استفاده از ظرفیت هتل‌هاست بنابراین باید افق دید بازتری نسبت به موضوع سرمایه‌گذاری داشته باشیم و بستر و شرایط را برای ورود سرمایه‌گذاران هموار کنیم.

شهردار خرمشهرگفت: هتل‌ها ظرفیتی پایدار برای توسعه گردشگری به شمار می‌روند به همین دلیل است که صنعت گردشگری یکی از صنایع مهم و سود‌آور در جهان است.

دوایی‌فر افزود: صنعت گردشگری یک به عنوان یک منبع درآمد سبب فراهم کردن فرصت‌های شغلی سود‌آور و توسعه فرهنگ گردشگری در شهرها می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.