اصفهان؛

تسلیت استاندار اصفهان در گذشت مادر شهیدان عباس زاده مقدمی

استاندار اصفهان در پیامی درگذشت حاجیه خانم « صنعت نظرپور» مادر شهیدان حسین و حمیدرضا و جانباز شهید علی عباس زاده مقدمی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور دراین پیام آورده است: بدون تردید پدران و مادران شهدا سرمایه های عظیم کشورمان می باشند که در لحظه لحظه زندگی با برکت خود همواره مبلغ و مروج مکتب ناب عاشورا بوده اند.
وی اضافه کرد: والدین شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند.
استاندار اصفهان افزود: مادر شهیدان عباس زاده مقدمی نیز خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.
وی درگذشت این مادر فدارکار را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفت و از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقیده سعیده مسألت کرد و ابراز امیدواری نمود: روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد.
به گزارش ایرنا،بانو «صنعت نظرپور» مادر شهیدان والامقام علی، حسین و حمیدرضا عباس زاده مقدمی از شهدای کاشان پس از سالها رنج به علت بیماری و کهولت سن در 81 سالگی روز دوشنبه هفته گذشته دارفانی را وداع کرد و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مادر شهیدان عباس زاده مقدمی عصر روز سه شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در کاشان تشییع و به خاک سپرده شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.